- 0256-333309
- 0256-333309
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Cultura locala
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea/coordonarea sau sub autoritatea instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte si studii
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. TM
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Tichete sociale – Masa calda
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
INFORMATII CORONAVIRUS - COVID 19
Registrul de evidență a sistemelor individuale adecvate pentru colectarea și epurarea apelor uzate: click aici pentru înscriere în Registrul de Evidență a Sistemelor Individuale Adecvate pentru Colectarea și Epurarea Apelor Uzate
Anunț din 18.12.2024 Vizualizare Primăria Comunei Ohaba Lungă vă face cunoscut faptul că s-a lansat Schema de granturi sub formă de bonuri valorice pentru accelerarea utilizării energiei din surse regenerabile de către gospodării, proiect finanțat prin PNRR/2024/Componenta16. RePowerEU /Investiția I4.
Sunt considerați consumatori vulnerabili de energie:
Persoana singură/familia care, din motive de sănătate, vârstă, venituri insuficiente sau izolare față de sursele de energie, necesită măsuri de protecție socială și servicii suplimentare pentru a-și asigura cel puțin nevoile energetice minime, care îndeplinește condițiile prevăzute în Legea nr. 226 din 16 septembrie 2021, privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, cu modificările și completările ulterioare, și care se regăsește pe lista persoanelor vulnerabile preluată de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, în baza datelor colectate și existente la nivel național de către Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate (POAD).
Acte necesare:
- Extras de carte funciară care să ateste că beneficiarul final deține 50% din imobil și teren, nu mai vechi de 30 zile;
- Orice alt document eliberat de către autoritatea publică locală (apl), de exemplu extras de rol fiscal, din care să reiasă dreptul de proprietate și cota de proprietate aferentă;
- Factura emisă de furnizorul de energie pentru locul de consum pentru care se solicită finanțarea.
Dosarele până cel târziu în data de 15 ianuarie 2025. Mai multe informații la Primăria Com. Ohaba Lungă.
Adresa Min. Mediului Implementare sistem de garantie – returnare ambalaje bauturi – În conformitate cu prevederile HG 1074/2001 privind stabilirea sistemului de garanție – returnare pentru ambalaje primare nereutilizabile, pentru o gestionare mai eficientă a deșeurilor la nivel național și pentru creșterea gradului de reciclare, Guvernul României și-a asumat implementarea sistemului Sistemului de Granție – Returnare (SGR) pentru ambalaje de băuturi. (Adaugat la data 13.02.2023) Vizualizare
Sistemul de colectare selectivă a deșeurilor electrice și electronice DEEE Vizualizare
ANUNT prealabil din 07.07.2022 privind afișarea publică a documentelor tehnice ale cadastrului: Unitatea administrativ-teritorială OHABA LUNGĂ din județul Timiș, anunță publicarea documentelor tehnice ale cadastrului pentru sectorul cadastral 24, situat în extravilanul localității Ierșnic începând cu data 11.07.2022 și până în data de 08.09.2022, la sediul primăriei din localitatea Ohaba Lungă, pe pagina de internet a Primăriei Comunei Ohaba Lungă (https://www.comunaohabalunga.ro), precum și pe pagina de internet a Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară, conform art. 14 alin. (1) și (2) din Legea cadastrului și publicității imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Cererile de rectificare ale documentelor tehnice vor putea fi depuse la sediul primăriei din localitatea Ohaba Lungă, UAT OHABA LUNGĂ după următorul program : Luni – Vineri – orele – 10:00-14:00, respectiv pe site-ul Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Informare despre deszapezire: STIMAȚI CONDUCĂTORI AUTO
Primăria Comunei Ohaba Lungă vă urează La Mulți Ani! și fără evenimente rutiere neplăcute.
După cum bine ați observat suntem în plin sezon rece. Pentru a veni în sprijinul dvs., în ceea ce privește circulația pe drumurile publice, Primăria Comunei Ohaba Lungă vă face cunoscut faptul că suntem pregătiți pentru a combate înzăpezirea drumurilor publice după cum urmează sau cu următoarele mijloace din dotare:
- Pentru DC 96 Ohaba Lungă – Dubești, străzile din satul Ohaba Lungă, Dubești și Ohaba Română – Buldoexcavator Venieri dotat cu lamă de deszăpezire și sărăriță;
- Pentru DC 97 Ierșnic – Cladova (până la limita Comunei Bethausen) și străzile din satul Ierșnic – Tractor Fiat dotat cu lamă de deszăpezire.
De asemenea dispunem de un stoc suficient de material antiderapant și sare.
Pentru a evita eventualele neplăceri care s-ar putea produce din cauza zăpezii depuse pe carosabil, pe care ne angajăm ferm să o înlăturăm cât mai repede posibil, vă încurajăm să folosiți mijloacele și metodele specifice circulației pe drumurile publice timp rece, așa cu sunt ele stipulate în O.U.G. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată (Codul rutier). (Adaugat la data 12.01.2022) Pentru mai multe detalii click pe Vizualizare.
– Recensamantul General Agricol runda 2020 Vizualizare
ANUNȚ – Prin prezenta vă facem cunoscut faptul că în perioada 10.05.2021 – 31.07.2021 are loc Recensământul General Agricol. În acest sens, pentru o cât mai bună colaborare, rugăm locuitorii comunei să primească, în gospodăria proprie, recenzorii desemnati pentru efectuarea operatiunii de recenzare. Interviul va avea loc fată în fată cu capul / Șeful exploatatiei agrcole cu si fără personalitate juridică sau cu o altă persoană din cadrul acesteia, care poate furniza informaţiile solicitate, prin intermediul unui chestionar electronic instalat pe un echipament informatic portabil. Vă multumim pentru întelegere!
Anunt fermieri Vizualizare si cerere seceta Vizualizare
AEP – Masuri de protectie sanitara – Locale – RO: in josul paginii pentru accesare
Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Timis
Cauti un loc de munca in strainatate? Alege cu atentie oferta de munca si Informeaza-te inainte de a pleca!
Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link
Masuri impuse pentru prevenirea aparitiei Pestei Porcine Africane pe teritoriul judetului Timis: click aici
MASURI DE MEDIU SI CLIMA
Informatii implementare masuri de mediu si clima anul 2021 – PNDR: click aici
ANUNȚ PRIVIND ARDEREA MIRIȘTILOR, STUFULUI ȘI A VEGETAȚIEI USCATE: click aici
INFORMARE
Vă informăm că începând cu data de 01.01.2016, în conformitate cu dispozițiile art. 165 alin. (2) din Codul de Procedură Fiscală (Legea 207/2015), contribuabilii nu vor mai putea achita obligațiile de plată (impozit pe teren, impozit pe clădiri, impozit pe mijloace de transport, etc.) până nu vor achita integral amenzile.